wtorek, 1 lipca 2014

L`Oreal, True Match The Foundation Super Blendable (Podkład dopasowujący się do skóry)

Miało być pięknie i wspaniale, przecież internet i telewizja nigdy nie kłamią. A tutaj wielka niespodzianka. Jednym z moich makijażowych błędów był podkład z Revlona, postanowiłam zamienić się z koleżanką, bo po co miał zalegać w mojej kosmetyczce i tylko zajmować miejsce. Dostałam od niej L'Oreal, True Match. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad kupnego tego podkładu, ale cena mnie trochę zniechęcała + moja cera jest bardzo kapryśna.





O produkcie:

Podkład w naturalnych odcieniach, rozprowadzający się bez smug, idealnie dopasowujący się do koloru skóry. Nie daje efektu maski przy jednoczesnym świetnym kryciu. Dostępny w szerokiej gamie chłodnych, neutralnych i ciepłych odcieni. 

Cena: 
ok. 60 zł



Zalety:
-duży wybór kolorów
-dostępność

Wady:
-cena
-opakowanie, ciężko wydobyć kosmetyk do końca
-kryje kiepsko
-wysusza okropnie skórę, ciężko mi było ją doprowadzić do porządku
-podkreśla suche skórki
-lejąca konsystencja
-nie jest trwały
-cena - dużo tańsze kosmetyki sprawdzają się lepiej

Najgorszy podkład jaki miałam okazję testować, nie polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie mojego posta i komentarz. ;)