wtorek, 8 lipca 2014

http://cocolita.pl/

Chciałam znaleźć dla siebie jakiś nowy podkład, Astor mi się znudził, w sklepach stacjonarnych (Rossmann, Drogeria Natura, osiedlowy sklepik), nie widziałam nic ciekawego, poszperałam trochę w internecie i trafiłam na dwie strony mintishop.pl i cocolita.pl Dosyć długo wahałam się, w którym sklepie zrobić zakupy, oba sklepy posiadają podobny asortyment. Jednak postawiłam na cocolite, której czas przesyłki jest krótszy, a właśnie na czasie mi zależało i jest tam podkład, który chętnie chciałam wypróbować. 

W sklepie jest mnóstw artykułów, od pędzli po kosmetyki do opalania, ceny są bardzo przystępne i namawiają do zakupów, co jest bardzo dużym plusem sklepu. 

Koszt dostawy nie jest wygórowany, są tam racjonalne ceny, które również zachęcają do kupna. 

Zakupów dokonałam wieczorem (30 czerwca), następnego dnia przesyłka była skompletowana i wysłana. Wybrałam przesyłkę przez pocztę polską, dlatego czekałam chwilkę dłużej (3 lipca otrzymałam). O wszystkich zmianach i dokonaniach byłam informowana mailowo, przez co nie martwiłam się co dzieje się z moim zamówieniem. 

Kiedy przyszła przesyłka byłam bardzo zadowolona.



Produkty były dobrze zapakowane, nic nie mogło się im stać podczas przesyłki, co mnie bardzo cieszy, bo kilka razy nacięłam się na kupowaniu cieni do powiek, które docierały do mnie czasami w tragicznym stanie.





Szukałam jakiegoś dobrego pędzla do podkładu, tak trafiłam na Hakuro 50S
Cena: 25.90 zł


Pędzel Hakuro H50s służy do nakładania i rozprowadzania płynnego podkładu oraz kosmetyków mineralnych.



Włosie jest gęste, zbite, przyjemne w dotyku, na jakoś nie można narzekać. Nie potrafię się jeszcze nim za dobrze malować, ale staram się dojść do wprawy. Jednak nie pozostawia smug i wolę posługiwać się nim niż pędzlem "języczkiem".



Z myślą o mamie wybrałam cienie do brwi Beauty UK Eyebrow Kit Zestaw do Brwi
Cena: 14.90 zł
Pojemność: 5 g








Zestaw do brwi, zawiera 3 cienie do brwi w różnych kolorach, które sprawdzą się do każdej karnacji, żel do brwi, przy pomocy którego ułożysz niesforne włoski, zgrabną pęsetę i dwustronny pędzelek do aplikacji kosmetyku. Całość zamknięta w zgrabnej, estetycznej kasetce.
Paletka zawiera wszystko, co potrzebne jest do idealnego wymodelowania i przyciemnienia brwi. 

Miałam okazję wypróbować, niedługo podzielę się wrażeniami, zdradzę tylko, że jestem zadowolona.




Cena: 19.90 zł
Pojemność: 30 ml

Podkład przeznaczony jest dla osób ze skórą suchą, normalną i mieszaną. Ultra lekka jedwabista formuła sprawia, że doskonale stapia się ze skórą nadając jej naturalne wykończenie jednocześnie kryjąc wszelkie niedoskonałości i wyrównując koloryt.

Podkład Revlon Nearly Naked nie zapycha porów i nie tworzy efektu maski. Podkład ma krycie od lekkiego do średniego, a jego stopniowanie jest zależne od ilości nałożonych warstw. Posiada filtr ochronny SPF20.


Odcień: 130 Shell


Nowy lekki podkład do twarzy Nearly Naked od firmy Revlon doskonale stapia się ze skórą nadając jej naturalne wykończenie.




Niedługo podzielę się recenzjami podkładu. ;)


Podsumowując
Zalety:
-ceny produktów
-szybka wysyłka
-świetny kontakt ze sklepem
-bardzo dobrej jakości produkty
-ekspresowa szybkość realizacji zamówienia
-poziom obsługi klienta na wysokim poziomie 
-ładna i czytelna strona internetowa
-dobrze zapakowany towar, który nie niszczy się podczas przesyłki

Wady:
-asortyment mógłby być nieco większy

+/- Na gratisy nie liczyłam i żadnych nie dostałam.


W skrócie - polecam z czystym sumieniem. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie mojego posta i komentarz. ;)