wtorek, 8 lipca 2014

Beauty UK Eyebrow Kit Zestaw do Brwi

Mój nowy nabytek. Kupiłam je ponieważ chciałam pomóc mamie, która ma bardzo jasne brwi od opalania. Tego zakupu dokonałam na cocolita.pl , koszt to 14,90 zł za 5 g produktu.


Zestaw do brwi High Brow Eyebrow Kit od firmy Beauty UK to produkt przy pomocy którego wymodelujesz swoje brwi, nadasz im perfekcyjnego kształtu i koloru.

Beauty UK to marka zajmująca się sprzedażą wysokiej jakości kosmetyków do makijażu w przystępnych cenach. Jak sami o sobie mówią, są pasjonatami mody, starają się podążać za najnowszymi trendami, by móc w 100% zaspokoić swoje klientki. Tworzą produkty, które pobudzają wyobraźnię, przez co kobiety mogą jeszcze intensywniej wyrazić siebie.

Zestaw do brwi, zawiera 3 cienie do brwi w różnych kolorach, które sprawdzą się do każdej karnacji, żel do brwi, przy pomocy którego ułożysz niesforne włoski, zgrabną pęsetę i dwustronny pędzelek do aplikacji kosmetyku. Całość zamknięta w zgrabnej, estetycznej kasetce.

Paletka zawiera wszystko, co potrzebne jest do idealne
do wymodelowania i przyciemnienia brwi. 
Beauty UK Eyebrow Kit Zestaw do Brwi
Pojemność: 5g







Naturalne brwi:





Czarny cień:




Ciemny brąz:





Mam ciemne brwi, jednak malowanie ich czarnym cieniem sprawia, że wyglądam bardzo nienaturalnie, wręcz śmiesznie. Preferuję używanie ciemnobrązowego cienia, zastanawiam się też nad mieszaniem ich, może uda mi się osiągnąć upragniony efekt.


Zalety:
-cena
-dostępność
-dają całkiem przyjemny efekt
-wosk do stylizacji
-dwustronny aplikator do malowania - jedna strona służy do nakładania wosku, a druga ścięta do nakładania cienia (mimo wszystko lepszy efekt uzyskuję pędzlami)
-cienie na brwiach nie zmazują się, długo się utrzymują, są bardzo trwałe (praktycznie cały dzień)
-konsystencja cieni, nie sypią się
-cena adekwatna do jakości


Wady:
-pęseta kiepska do używania
-opakowanie nie wygląda zbyt stabilnie, pewnie za jakiś czas się zwyczajnie zniszczy



W moim przypadku ten produkt nie jest niezbędny do funkcjonowania, ale przyda się na jakieś większe wyjścia i do poprawiania humoru mojej mamie. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie mojego posta i komentarz. ;)