piątek, 25 kwietnia 2014

Polska Papka Do Cery Trądzikowej, Jadwiga

Od samej podstawówki borykam się z krostami na twarzy, w liceum zaczęły robić mi się blizny, najgorszy moment w moim wyglądzie nastąpił podczas sesji na pierwszym roku (dwie szkoły, mnóstwo egzaminów, stres mnie zjadł i włączyło się drapanie i roznoszenie bakterii). 

Jakieś dwa lata temu wybrałam się pierwszy raz do kosmetyczki na mikrodermabrazję, skończyło się wtedy na jednej wizycie, ponieważ koszt był dla mnie wtedy wysoki (130 zł) i porady bardzo mało fachowe. W tym roku postanowiłam znowu zawalczyć o lepsze jutro, poszłam tym razem do innej kosmetyczki. Nie spodziewałam się tylu porad, miłych słów i takiej pomocy. Teraz wreszcie widzę, że to coś mi daje, chociaż byłam raptem dwa razy, ale mam zamiar dojść do 10, żeby ta buzia wyglądała lepiej. 

Na twarzy, koło ucha zrobiła mi się ranka, paprała się od około 8 miesięcy. Smarowałam różnymi maściami i nic. Podczas ostatniej wizyty u kosmetyczki, rana została posmarowana jakąś dziwną maścią. Miałam ją na twarzy raptem dwie godziny, bo musiałam później wyjść, ale przez ten czas rana zaczęła wyglądać znacznie lepiej. Dzień później zadzwoniłam do kosmetyczki i zapytałam co to jest. Dowiedziałam się, że to papka do cery trądzikowej, Jadwigi. Nie myśląc długo poczytałam w internecie gdzie można ją kupić, zamówiłam kiedy akurat była w promocji.

Paczkę zamówiłam na madric.pl



Dzień po zamówieniu znalazła się już u mnie. Koszt z wysyłką wyniósł mnie niecałe 35 zł. Papka była bardzo dobrze zapakowana, nie miało prawa nic się z nią stać.


Jadwiga, Polska papka do cery trądzikowej


Preparat aktywnie antybakteryjny, nie drażni, nie uczula, posiada wybitne działanie przeciwzapalne, przeciwtrądzikowe,normalizuje cerę tłustą; zmniejszają się objawy trądziku, przebarwienia, blizny; następuje zwężenie nadmiernie rozszerzonych ujść gruczołów
łojowych. Stosować punktowo na czystą skórę na noc.
Po kilkudniowej kuracji skóra jest wyleczona.







Po otworzeniu pudełka zobaczyłam trzy próbki kremów, wszystkie do cery trądzikowej.

  

Clarena, Pyruvic & Azelaic Acid Cream (Krem z kwasem pirogronowym i azelainowym)


Specjalistyczny krem przeznaczony do pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych. Synergistyczne działanie 10% kwasu azelainowego oraz 3% kwasu pirogronowego powoduje zwężenie porów, normalizuje wydzielanie sebum, zmniejsza ilości zaskórników i wykwitów skórnych. Systematycznie stosowany hamuje uwalnianie mediatorów stanu zapalnego widocznie poprawiając wygląd cery. Zwiększa nawilżenie, spłyca blizny, rozjaśnia przebarwienia potrądzikowe, i zapobiega pojawianiu się nowych. Lekka konsystencja kremu szybko się wchłania, a skóra z każdym dniem staje się bardziej gładka i promienna. Stosowanie kremu w okresie letnim wymaga ochrony przeciwsłonecznej. Krem nie zawiera: parabenów, olejów parafinowych, sztucznych barwników. Stosowanie kremu w okresie letnim wymaga ochrony przeciwsłonecznej. 




Norel, Professional Line, Ceramid Active, Krem z ceramidami stymulująco - regenerujący dla cery tłustej i mieszanej


Krem dla cery tłustej i mieszanej. Ułatwia usuwanie zbędnych substancji tłuszczowych z komórek skóry, zapobiega powstawaniu zastoin, ognisk zapalnych i zaskórników. Kompleks ceramidowy wypełnia przestrzenie międzykomórkowe, utrzymuje ich spójność, przywraca skórze elastyczność i odpowiednie napięcie. Dzięki ceramidom skóra utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia i opóźniony jest proces starzenia.
Składniki aktywne: ceramidy roślinne, wyciąg z korzenia lukrecji, witaminy A, E, F, B6
pantotenian wapnia, L-karnityna.



Arkana, Krem dla skóry tłustej, trądzikowej i mieszanej
Przyspiesza tempo regeneracji pozabiegowej, matuje, niweluje nadmierne świecenie, wygładza strukturę skóry. Doskonale nadaje się pod makijaż dla skór tłustych, mieszanych.




Kiedyś próbowałam już kremów z kwasami i bardzo źle się to dla mnie skończyło, dlatego postanowiłam użyć tylko kremu Norel'a. Starczyło mi raptem na kilka razy i nawet pod makijaż udało mi się go nałożyć. Szczerze, to nie wiem czy bym go kupiła. Prawda, krem bardzo dobrze nawilża, matuje i cera wygląda lepiej,ale nie na bardzo długo. Jeśli nie nałoży się go pod makijaż, to jest wszystko okej. Natomiast moja próba pod makijaż kompletnie się nie udała. Skóra bardzo szybko zaczęła się świecić. Kilkanaście razy musiałam poprawiać makijaż w ciągu dnia. Jeśli miałabym go używać tylko na noc, to jest bardzo dobry, pod makijaż kompletnie nie.

Wracając do papki, ma płynną konsystencję. Łatwo się ją rozprowadza i nie potrzeba nakładać jej dużo. Po kilku minutach robi się z niej skorupka, która może się po pewnym czasie kruszyć. 


 To zdjęcie jest zrobione chwilę pod nałożeniu.


Jeśli chodzi o opinię na temat tego kosmetyku, to w skali od 1 do 10, daję 9,5. Poradził sobie z moimi okropnymi podskórnymi krostami, które zamiast po dwóch miesiącach zniknęły w dwa dni.

Plusy:
-szybko i skutecznie likwiduje niedoskonałości
-nie ma przykrego zapachu
-łatwo się rozprowadza
-kupno przez internet (wiem, że dla niektórych to problem, bo nie mogą dotknąć produktu przed zakupem)
-ładnie wysusza i goi

Minusy:
-cena jest wysoka bez promocji
-kruszy się
-szkoda, że tak mało o nim piszą i mówią

Jestem bardzo zadowolona z tego zakupy i mogę polecić papkę osobom, które walczą z trądzikiem i bliznami. ;)


6 komentarzy:

  1. widzę, że dopiero zaczynasz :) To tak jak ja .
    Dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż :))
    http://alittlepartofmyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaiłam się na produkty Jadwigi na targach kosmetycznych, ale nie skusiły mnie, ze względu na średnie składy.:) Fajnie, że u Ciebie dobrze się sprawdziła ta Papka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwie próbki tej papki i muszę w końcu z nich skorzystać, bo ciągle same pozytywne rzeczy o tej papce słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 37 year old Systems Administrator II Cale Girdwood, hailing from Rimouski enjoys watching movies like Defendor and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Archaeological Site of Cyrene and drives a Ferrari 250 MM Berlinetta. klikajac tutaj

    OdpowiedzUsuń
  5. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie mojego posta i komentarz. ;)