środa, 9 lipca 2014

Revlon Nearly Naked Podkład do Twarzy 130 Shell

Szukam zamiennika dla mojego ukochanego Astor, Mattitude HD. Nie sprawdził się u mnie Revlon ColorStay, dlatego kupiłam ten podkład. Sugerowałam się opiniami na wizażu i ceną w sklepie internetowym.


Podkład ma krycie lekkie do średniego, z możliwością budowania go przez kolejne warstwy. Pięknie stapia się z cerą dając bardzo naturalne wykończenie - niczym druga skóra. Rekomendowany dla osób z cerą suchą, normalną lub mieszaną.

Zalety:- idealnie stapia się ze skórą i dopasowuje do kolorytu cery,- kryje niedoskonałości,- wyrównuje koloryt,- nie powoduje błyszczenia,- delikatnie (bezdrobinkowo) rozświetla dodając skórze wewnętrznego blasku,- nie robi plam ani efektu maski, daje efekt drugiej skóry,- chroni skórę wysoki filtrem SPF 20.
Cena: ok. 45zł / 30ml



A teraz najgorsze, moje zdjęcie bez makijażu, niestety walczę z bliznami po trądziku, których co jakiś czas przybywa.




A tak wyglądam po nałożeniu jednej warstwy podkładu:




Różnica jest, ale do ideału brakuje. 



Zalety:
-wygląda bardzo naturalnie
-świetnie stapia się z cerą
-wyrównuje koloryt
-dosyć wysoki filtr
-w moim przypadku nie robi maski, ale nakładam tylko jedną warstwę
-rozświetla
-daje bardzo naturalny efekt
-nie czuć go na twarzy
-cena
-dostępność
-dobrze się rozprowadza
-nie przesusza
-używałam go dopiero kilka razy, ale nie zauważyłam, żeby zapychał

Wady:
-producent obiecuje krycie niedoskonałości, jednak nie robi tego za dobrze, bez korektora ani rusz 
-po niecałej godzinie zaczynam się świecić, bez kilku poprawek w ciągu dnia się nie obejdzie
-opakowanie, brak pompki
-ciemnieje na twarzy

+/- Uwydatnia trochę suche skórki, ale po nałożeniu go pędzlem, poprawiam gąbeczką i efekt jest zadowalający
+/- Całkiem dobry na lato, ale mam cerę tłustą i szybko się po nim świecę, mam nadzieję, że jesienią sprawdzi się u mnie dużo lepiej

Polecam dziewczynom, które nie mają dużo do 'ukrycia'. ;)

1 komentarz:

  1. Słyszałam o nim wiele dobrego na yt, i trzeba przyznać ,że opakowanie ma przepiękne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie mojego posta i komentarz. ;)