niedziela, 6 lipca 2014

Bourjois, Eau Micellaire Demaquillante [Micellar Cleansing Water] (Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu)

Po niewypale z Sorayą i Perfectą szukałam czegoś dobrego do mojej cery, co będzie bardzo dobrze zmywało makijaż i nie zapychało. Po przeczytaniu opinii na wizażu, postawiłam na Bourjois. 






Opis produktu:
płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu. wydajny i skuteczny - format 250 ml. działa oczyszczająco i łagodząco na skórę. hypoalergiczny, bez zapachu i bez alkoholu.testowany na osobach o wrażliwej skórze i wrażliwych oczach.nanosić za pomocą wacika na twarz, oczy i szyję. pielęgnuje skórę już od pierwszej aplikacji.wyjątkowe działanie kojące.

Skład:
wyciąg z białej lilii,micele , które magazynują ekstrakty roślinne, minerały i witaminy i przenoszą je na skórę.

Skład: Aqua, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Poloxamer 184, Coco-Glucoside, Phenoxyethanol, Tetrasodium Edta, Sodium Methylparaben, Citric Acid, Propylene Glycol, Bht, Nymphaea Alba Root Extract


Zalety:
-cena
-dostępność
-ilość
-wydajność
-opakowanie, podoba mi się otwieranie
-dobrze usuwa makijaż
-nie podrażnia oczu
-nie wysusza
-nie jest tłusty
-nie ściąga skóry
-nie uczula
-nie zapycha
Minusy:
-brak 

Jestem jego fanką i nie zamienię go na nic innego (póki co). ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie mojego posta i komentarz. ;)